Thursday, September 27, 2012

ILUVISLAM.COM TERAJU SUMBER INFORMASI ISLAM

Assa'lamualai'kum muslimin yang mulia.

Entri kali ini saya akan berkongsi sedikit kenangan untuk di tatap bersama.
Saya yakin anda semua pasti tahu tentang website ini.
                                                  www.iluvislam.com

Sebagai pelajar semester akhir Fakulti Komunikasi Media, kami di beri projek akhir untuk mengambil salah satu media yang ada untuk di jadi kan kajian. Dan dengan lapang dada kami berbesar hati memilih ILUVISLAM.COM untuk menjadi kajian utama sebagai projek akhir. Malah kami juga di beri tempoh untuk menganjurkan KARNIVAL DIGITAL MEDIA (DMC) di MITC Ayer Keroh Melaka pada 15 dan 16 September lepas. Alhamdulillah semua berjalan lancar walaupun pelbagai percikan terjadi. Syukran atas bantuan ahli-ahli kumpulan saya. Tiada mereka tiadalah booth kami di DMC itu.

Pertandingan mewarna bersama adik-adik di booth ILUVISLAM.COM

team mates namun masih kekurangan, hilang sebentar
seronok rasanya apabila semua berjalan lancar. Selesai event dan penutupan gerai. Terasa rindu untuk sama-sama menganjurkan event sebegini. Terima kasih juga kepada pihak ILUVISLAM kerana memberi peluang kepada kami untuk membuat interview dan goodies yang merchandiser yang di sumbangkan untuk memenuhkan gerai kami.
the very best moment to share
detik-detik yang kami habiskan bersama pihak ILUVISLAM sangat berharga. ILUVISLAM memang memenuhi kehendak pembaca dan pengguna. Saya juga menggunakan ILUVISLAM.COM sebagai rujukan. Pelbagai informasi, tips kesihatan, keluarga dan nasihat untuk anak muda boleh di praktikkan bersama. Bagi mereka yang mempunyai bakat berkarya apa salahnya anda kembangkan bakat-bakat anda untuk di kongsikan bersama kami di ILUVISLAM.COM.

Sampai di sini saja. Semoga di izinkan Allah untuk berkongsi cerita. WASSALAM
Syukran~Afwan

No comments:

Post a Comment